Позакласне читання в початковій школі - Методика - Все для вчителя: навчання і виховання - Каталог статей - Мирненська загальноосвітня школа
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 05.12.2016, 16:30

Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Методика [10]
Педагогіка, психологія [2]
Свята і пам'ятні дати моєї Батьківщини [24]
Розраховано на школярів, їхніх дбайливих батьків, учителів та всіх, хто цікавиться вітчизняною культурою та історією.
До уваги ...! [1]
Керівникам навчальних закладів, вчителям, учням та їх батькам.
Погода
Погода в Украине
Календар
Теги
Наше опитування
Я шукаю:
Всього відповідей: 4499
Колеги




Презентації для дітей

Учитель географії

www.rbdut.com.ua
 Заступник з виховної роботи Журнал Дніпро
Академія Саморобкіна
Шкільна бібліотека
Шкільні твори з української та зарубіжної літератури
Підручники для підготовка до ЗНО з історії України
Володарське НВО
Сайти шкіл Оріхівського району:
Малотокмачанська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Новоіванівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Оріхівська гімназія № 1 «Сузір’я»
Освітянам
У Міністерстві освіти і науки України
Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Відділ освіти Оріхівської РДА
Оріхівський районний методичний кабінет
Форум директорів шкіл України
Освітній Інтернет портал Офіційний веб-сайт ПОІППО імені М.В. Остроградського
Партнери
Каталог MyList.com.ua каталог сайтів
Украинский портАл Освітній портал
a d d . i n . U A
Безкоштовний каталог сайтів Звір - Білий український каталог сайтів, безкоштовна розкрутка сайтів, реєстрація в каталозі [Vox.com.ua] Портал українця
Корисні посилання
Работа, персонал и трудоустройство в Киеве и Украине
карта Киева
Каталог для ваших сайтов
Статистика

Рейтинг сайта в веб-каталоге misto.zp.ua
Наша кнопка

Форма входу
Логін:
Пароль:

Каталог статей

Головна » Статті » Все для вчителя: навчання і виховання » Методика

Позакласне читання в початковій школі

Книжкове оточення і активна самостійна робота з книжкою формує особистість, яка хоче зрозуміти навколишній світ і змінити його. Ввести дитину в оточуючі її різні сфери цього світу, навчити розуміти мову цих сфер, допомогти дитині, не запізнившись, визначити ту сферу, що найбільшою мірою відповідає її здібностям, структурі особистості, запитам і де вона тому може відразу і, звичайно, надалі проявити себе повно і всебічно – ось такою повинна бути мета навчально-виховного процесу на початковій ланці навчання у школі майбутнього. Досягти її нелегко, але необхідно.
За функціональною спрямованістю, поставленими метою і завданнями для кожного етапу формування читацької самостійності існує своя типова структура уроку позакласного читання.

Початковий етап
1. Розв’язання завдань з орієнтування в групі книжок з метою вибору необхідної книжки за вказаною вчителем ознакою (3 хв.).
2. Читання книжки (твору) вчителем вголос (7 хв.).
3. Бесіда-роздуми над прослуханим (4-5 хв.).
4. Самостійне знайомство учнів із новою книжкою як засіб підготовки до наступного читання (5 хв.).
5. Читання учнями твору вказаного вчителем (10-13 хв.).
6. Вияв і оцінка якості самостійного читання-розгляду незнайомої книжки (10 хв.).
7. Рекомендації до самостійної позаурочної індивідуальної (колективної) діяльності з книжками(1-2 хв.).

Основний і завершальний етапи
1. Колективна робота з книжками, прочитаними до уроку; визначення книжок для всебічного аналізу і обговорення (5-7 хв.).
2. Бесіда про героїв прочитаних книжок, авторів книжок (30 хв.).
3. Доповнення, розширення, уточнення читацького досвіду дітей учителем (5-7 хв.).
4. Домашнє завдання (1-2 хв.).

Примітка. Творчість при підготовці і проведенні уроків позакласного читання повинна проявлятися не в зміні типової структури уроку, а у доборі навчального матеріалу і прийомів навчання, в майстерності втілення і реалізації методичного задуму.

Завершуючи навчання у початковій школі, діти повинні знати:

  • види доступної літератури – художньої, науково-пізнавальної, довідкової, періодичної, публіцистичної;
  • можливі теми читання;
  • зовнішні ознаки книжки і різні типи позатекстової інформації;
  • правила гігієни читання.
  • Повинні вміти:
  • ставити для себе мету звернення до книжок;
  • звертатися за бібліотечно-бібліографічною допомогою;
  • переглядати якомога більше книжок з метою вибору книжки для читання;
  • визначити для себе зовнішні показники змісту книжки і, орієнтуючись на них, здійснювати прогнозування змісту книжки;
  • вибирати книжку, яка найбільше відповідає поставленій меті;
  • усвідомити зміст вибраної книжки, максимально використовуючи свої читацькі можливості;
  • дотримуватися при самостійній роботі з книжкою правил гігієни читання.
Категорія: Методика | Додав: Валентина (06.02.2010)
Переглядів: 5475 | Теги: методика, Навчання, читання, позакласне читання | Рейтинг: 2.5/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright ... © 2016
Конструктор сайтів - uCoz