Вивчення української мови в початковій школі - Методика - Все для вчителя: навчання і виховання - Каталог статей - Мирненська загальноосвітня школа
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 09.12.2016, 23:17

Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Методика [10]
Педагогіка, психологія [2]
Свята і пам'ятні дати моєї Батьківщини [24]
Розраховано на школярів, їхніх дбайливих батьків, учителів та всіх, хто цікавиться вітчизняною культурою та історією.
До уваги ...! [1]
Керівникам навчальних закладів, вчителям, учням та їх батькам.
Погода
Погода в Украине
Календар
Теги
Наше опитування
Я шукаю:
Всього відповідей: 4499
Колеги




Презентації для дітей

Учитель географії

www.rbdut.com.ua
 Заступник з виховної роботи Журнал Дніпро
Академія Саморобкіна
Шкільна бібліотека
Шкільні твори з української та зарубіжної літератури
Підручники для підготовка до ЗНО з історії України
Володарське НВО
Сайти шкіл Оріхівського району:
Малотокмачанська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Новоіванівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Оріхівська гімназія № 1 «Сузір’я»
Освітянам
У Міністерстві освіти і науки України
Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Відділ освіти Оріхівської РДА
Оріхівський районний методичний кабінет
Форум директорів шкіл України
Освітній Інтернет портал Офіційний веб-сайт ПОІППО імені М.В. Остроградського
Партнери
Каталог MyList.com.ua каталог сайтів
Украинский портАл Освітній портал
a d d . i n . U A
Безкоштовний каталог сайтів Звір - Білий український каталог сайтів, безкоштовна розкрутка сайтів, реєстрація в каталозі [Vox.com.ua] Портал українця
Корисні посилання
Работа, персонал и трудоустройство в Киеве и Украине
карта Киева
Каталог для ваших сайтов
Статистика

Рейтинг сайта в веб-каталоге misto.zp.ua
Наша кнопка

Форма входу
Логін:
Пароль:

Каталог статей

Головна » Статті » Все для вчителя: навчання і виховання » Методика

Вивчення української мови в початковій школі

Структура уроку засвоєння нових знань
Якість уроку залежить від майстерності вчителя, від його теоретичної і методичної підготовки, осмислення проблем типології, структури і методики уроку. Для правильної і чіткої організації процесу навчання мови, підготовки і проведення високоефективних уроків кожному вчителеві початкових класів важливо бути обізнаним зі структурою і типами уроків.

Структура уроку засвоєння нових знань
І. Організація учнів для роботи.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів - повторення раніше вивченого матеріалу, який органічно пов'язується з новим.
ІІІ. Мотиваця навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку.
ІV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу:
а) спостереження й аналіз мовних явищ під керівництвом учителя;
б) висновки, формулювання правила учнями;
в) робота з підручником (уточнення формулювання правила за підручником, вивчення правила та добір нових прикладів для його ілюстрації);
г) перевірка розуміння нового матеріалу (повторення вивченого правила, аналіз нових прикладів).
V. Осмислення нових знань у процесі практичної діяльності:
а) формування вмінь користуватися знаннями (новим правилом) у процесі виконання різноманітних вправ під керіництвом учителя;
б) самостійна творча робота.
VI. Завдання додому: пояснення домашнього завдання і способу його виконання.
VII. Підсумок уроку.

Категорія: Методика | Додав: Валентина (05.04.2010)
Переглядів: 2209 | Теги: структура уроку, методика, початкова освіта, вчителю | Рейтинг: 4.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright ... © 2016
Конструктор сайтів - uCoz