Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 17.09.2019, 00:42


Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Методика [10]
Педагогіка, психологія [2]
Свята і пам'ятні дати моєї Батьківщини [24]
Розраховано на школярів, їхніх дбайливих батьків, учителів та всіх, хто цікавиться вітчизняною культурою та історією.
До уваги ...! [1]
Керівникам навчальних закладів, вчителям, учням та їх батькам.
Погода
Погода в Украине
Календар
Теги
Наше опитування
Я шукаю:
Всього відповідей: 4543
Колеги




Презентації для дітей

Учитель географії

www.rbdut.com.ua
 Заступник з виховної роботи Журнал Дніпро
Академія Саморобкіна
Шкільна бібліотека
Шкільні твори з української та зарубіжної літератури
Підручники для підготовка до ЗНО з історії України
Володарське НВО
Сайти шкіл Оріхівського району:
Малотокмачанська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Новоіванівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Оріхівська гімназія № 1 «Сузір’я»
Освітянам
У Міністерстві освіти і науки України
Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Відділ освіти Оріхівської РДА
Оріхівський районний методичний кабінет
Форум директорів шкіл України
Освітній Інтернет портал Офіційний веб-сайт ПОІППО імені М.В. Остроградського
Партнери
Каталог MyList.com.ua каталог сайтів
Украинский портАл Освітній портал
a d d . i n . U A
Безкоштовний каталог сайтів Звір - Білий український каталог сайтів, безкоштовна розкрутка сайтів, реєстрація в каталозі [Vox.com.ua] Портал українця
Корисні посилання
Работа, персонал и трудоустройство в Киеве и Украине
карта Киева
Каталог для ваших сайтов
Статистика

Рейтинг сайта в веб-каталоге misto.zp.ua
Наша кнопка

Форма входу
Логін:
Пароль:

Каталог статей

Головна » Статті » Все для вчителя: навчання і виховання » Методика

У категорії матеріалів: 10
Показано матеріалів: 1-10

Методика [10]
Педагогіка, психологія [2]
Свята і пам'ятні дати моєї Батьківщини [24]
Розраховано на школярів, їхніх дбайливих батьків, учителів та всіх, хто цікавиться вітчизняною культурою та історією.
До уваги ...! [1]
Керівникам навчальних закладів, вчителям, учням та їх батькам.

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Формуючи поняття про речення як слово або групу слів, що виражають закінчену думку, учитель насамперед повинен зіставити речення з його частиною (фрагментом), демонструючи в такий спосіб закінченість і незакінченість думки, завершеність і незавершеність інтонаційної будови.
Методика | Просмотров: 8530 | Добавил: Валентина | Дата: 31.01.2012 | Комментарии (0)

Початкові уявлення про речення та його будову учні одержують у період навчання грамоти. Вони засвоюють смислові та формальні ознаки речення: речення слугує для висловлення думки; вимовляється з розповідною, питальною чи окличною інтонацією; складається зі слів, пов'язаних за смислом і граматично; у реченні про когось або про щось розповідається, запитується, щось стверджується або заперечується; на початку речення пишеться велика буква, в кінці — ставиться крапка (знак питання або знак оклику). Усі ознаки речення, як і власне термін, діти мають засвоїти практично, в ході виконання різноманітних тренувальних вправ.
Методика | Просмотров: 4924 | Добавил: Валентина | Дата: 28.01.2012 | Комментарии (0)

Початкова освіта забезпечує почат­ковий загальний розвиток дитини. Ця робота забезпечується шляхом опанування основ наук. На всебіч­ний розвиток учня впливає знання основ арифметики, вміння впевне­но читати, писати, первинні нави­чки користування книгою та інши­ми джерелами інформації, загальні уявлення про навколишній світ. Але все це неможливо, якщо дитина не має необхідних навичок читання, які їй так необхідні для опанування всієї цієї інформації.
Методика | Просмотров: 18944 | Добавил: Валентина | Дата: 17.10.2011 | Комментарии (0)

Основною формою навчально-виховної роботи в сучасній школі залишається урок. У 80-х роках ХХ ст. набуло активності масове застосування нестандартних уроків, з якими вчителі пов’язували підвищення якості навчального процесу, формування позитивної мотивації до навчання, розвиток пізнавальних інтересів школярів.
Методика | Просмотров: 21918 | Добавил: Валентина | Дата: 16.10.2011 | Комментарии (0)


Структура уроку узагальнення і систематизації знань
Важливе значення мають уроки систематизації, узагальнення основних теоретичних відомостей з теми, розділу, коли спеціальна увага приділяється систематизації знань, здобутих учнями розрізнено на окреми уроках, у процесі вивчення окремих тем (частини мови, будова слова, реченя тощо).

Методика | Просмотров: 1704 | Добавил: Валентина | Дата: 12.04.2010 | Комментарии (0)

Структура уроку аналізу результатів письмових робіт.

Вчимо дітей аналізувати помилки, пояснювати орфограми, наводити аналогічні приклади.

Методика | Просмотров: 1723 | Добавил: Валентина | Дата: 12.04.2010 | Комментарии (0)

Структура уроку перевірки знань, умінь і навичок учнів.
Контрольний диктант.
Коли новий граматичний або правописний матеріал опрацьовано, вчителеві надзвичайно важливо дізнатися, що саме учні засвоїли добре, а над чим треба ще попрацювати, які навички та вміння сформувалися, а які ще потрібно тренувати і закріплювати. З цією метою проводяться спеціальні контрольні уроки. Від характеру контрольних завдань залежить і варіант структури уроку перевірки і оцінювання знань, умінь і навичок.

Методика | Просмотров: 4357 | Добавил: Валентина | Дата: 11.04.2010 | Комментарии (0)


Структура уроку осмислення знань, формування на їх основі необхідних умінь і навичок.

Відомо, що процес пізнання нового має поетапний характер: етап сприймання, усвідомлення нового матеріалу; етап осмислення, запам'ятовування усвідомлених знань; етап перевірки ступеня засвоєння знань і т.д. Кожен урок є однією з ланок ланцюга занять, на яких здійснюється процес пізнання нового. Зупинимось на структурі уроку осмислення знань.

Методика | Просмотров: 1304 | Добавил: Валентина | Дата: 08.04.2010 | Комментарии (0)


Структура уроку засвоєння нових знань
Якість уроку залежить від майстерності вчителя, від його теоретичної і методичної підготовки, осмислення проблем типології, структури і методики уроку. Для правильної і чіткої організації процесу навчання мови, підготовки і проведення високоефективних уроків кожному вчителеві початкових класів важливо бути обізнаним зі структурою і типами уроків.

Методика | Просмотров: 2600 | Добавил: Валентина | Дата: 05.04.2010 | Комментарии (0)

Книжкове оточення і активна самостійна робота з книжкою формує особистість, яка хоче зрозуміти навколишній світ і змінити його. Ввести дитину в оточуючі її різні сфери цього світу, навчити розуміти мову цих сфер, допомогти дитині, не запізнившись, визначити ту сферу, що найбільшою мірою відповідає її здібностям, структурі особистості, запитам і де вона тому може відразу і, звичайно, надалі проявити себе повно і всебічно – ось такою повинна бути мета навчально-виховного процесу на початковій ланці навчання у школі майбутнього. Досягти її нелегко, але необхідно.

Методика | Просмотров: 6250 | Добавил: Валентина | Дата: 06.02.2010 | Комментарии (0)

Copyright ... © 2019
Конструктор сайтів - uCoz